Det ställs höga krav på funktion och drift hos ett säkerhetsbolag. Svenska Alarm arbetar med att optimera, mäta och uppdatera funktionaliteten för att uppfylla våra kunders högt ställda förväntningar. Här nedan kan du se status på våra system:
Tillgänglighet i Svenska Alarms system
SYSTEM | FUNKTION | STATUS |
Larmcentral | Tillhandahålls av tredjepartsleverantör | |
App | Används för att fjärrstyra larmsystemet | |
GPRS-kommunikation | Tillhandahålls av tredjepartsleverantör | |
Bredband | Tillhandahålls av tredjepartsleverantör | |
Hemsidan | SvenskaAlarm.se | |
Butiken e-handel | Butik.SvenskaAlarm.se | |
Betalportal | Svenska Alarm Betalportal | |
Telefonsupport | 0770-112060 | |
Chattsupport | Finns nere till höger på hemsidan | |
Mailsupport |
Hur hanterar Svenska Alarm upplevda driftproblem?
Vi hjälper dig som kund med att ta emot felanmälan, felsöka och åtgärda upplevda fel. Avvikelser dokumenteras, utreds och analyseras systematiskt för att förbättra och minimera risken för att felet uppstår igen.
Kontakta oss så hjälper vi dig
Klicka på chatten nere till höger. Skicka ett mail till [email protected], eller ring på 0770-112060.