Det ställs höga krav på funktion och drift hos ett säkerhetsbolag. Svenska Alarm arbetar med att optimera, mäta och uppdatera funktionaliteten för att uppfylla våra kunders högt ställda förväntningar. Här nedan kan du se status på våra system:
Tillgänglighet i Svenska Alarms system
SYSTEM | FUNKTION | STATUS |
Larmcentral | Uppkopplat larm till certifierad tredjepartsleverantör | |
App | Användarens telefonapplikation för att styra larmsystemet | |
GPRS-kommunikation | Tillhandahålls av svenska telefonoperatörer | |
Bredband | Kommunikationsvägen hos kund sker genom kundens egna bredband | |
Hemsidan | SvenskaAlarm.se | |
Butiken e-handel | Butik.SvenskaAlarm.se | |
Betalportal | Svenska Alarm Betalportal | |
Telefonsupport | 0770-112060 | |
Chattsupport | Finns i appen uppe till höger | |
Support på mail |
Vi kan försäkra dig om att ett uppkopplat larm från Svenska Alarm ger dig ett försäkringsgodkänt skydd enligt SSF140. Svenska Alarm är ett certifierat larmbolag och är under uppsyn av Svensk Brand och Säkerhetscertifiering (SBSC).
Hur hanterar Svenska Alarm upplevda driftproblem?
Vi finns här för att hjälpa dig som kund. Upplever du problem? Hör av dig. Vi kan ta emot din felanmälan, felsöka och åtgärda upplevda fel. Avvikelser dokumenteras, utreds och analyseras systematiskt för att förbättra och minimera risken för att felet uppstår igen.
Kontakta oss så hjälper vi dig
Klicka på chatten nere till höger. Skicka ett mail till [email protected], eller ring på 0770-112060.