Telefonapplikation övervakas och har utvecklas för optimal drift. Skulle det vara något fel i din app visas ett meddelande och du kan åtgärda felet.


Du har ännu inte konfigurerat någon pinkod för enheten.

Meddelandet innebär att du behöver fylla i din fyrasiffriga pinkod som används för att larma på och av ditt larmsystem. Samma pinkod använder appen för att larma på och av. Du kan tryggt fylla i dina uppgifter som lagras säkert med stark kryptering.


Systemet har ännu inte loggat några händelser.

Meddelandet visas i vyn Logg. Det innebär att det inte finns några händelser att visas från ditt larmsystem. Det kan bero på att din telefon inte har någon internatanslutning. Läs mer om det här nedanför.


Du behöver en aktiv internatanslutning

Meddelandet innebär att du inte har någon täckning för datatrafik på din mobiltelefon. Kontrollera att mobildata är påslaget eller att du är uppkopplad på ett fungerande Wi-Fi.


Det finns inga extra användare på den här enheten än.

Meddelandet innebär att ditt larmsystem endast är kopplat till din telefon. Klicka och läs mer om användare.


Kunde inte ansluta mot larmportalen

Meddelandet innebär att ditt önskade val inte kunde utföras. Meddelandet visas när larmhändelsen är gammal och redan har blivit behandlad i en annan app eller direkt från knappsatsen. För att se vem som hanterat larmet så öppna din app och besök menyn Logg. Klicka här för att läsa mer om Loggen.


Du har angett en felaktig Aktiveringskod

Meddelandet innebär att den åttasiffriga koden, som du angav för aktivering av din app, inte är korrekt. Klicka här för att läsa mer om var du hittar din Aktiveringskod.



Det gick inte att lägga till användaren just nu

Meddelandet innebär att det inte gick att kontakta den nya användaren. Det kan bero på dålig internetuppkoppling. Försök igen senare.





Hittade du svaret?